det är inte varje dag man hinner med att göra ingenting..

Kollade på klockan första gången 14.24 och tänkte, nej jag somnar fan om. Och vaknade klockan 15.oo igen utvilad och inte det minsta stressad över att dagen var över. Inte ens den vackra solen fick mig att känna mig stressad över att inte göra någonting alls idag. Drack kaffe, åt yogurt, kolla på stylisterna och så kom mamma hem. Pratade med henne, drack kaffe, rökte och skratta. Badade, gjorde mig babylen, Iphona i sängen lite och nu ska jag färga örgonbrynen och måla naglarna blåa. Sånt jag absolut inte hinner med en vanlig dag då jag jobbar. Och det är så skönt. Jag har tackat nej till allt som innebär att åka lokaltrafik. Jag spyr på det. Jag vill vara här hemma, i lilla lilla Sala och ha så tråkigt som möjligt. Imorgon ska jag på middag hemma hos mormor med mamma och bror. Och det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

tacktacktack fanny!(antar att det var du som kommenterade, men du hade råkat skriva din mail som bloggnamn, hah!) Eh, jag tror att dom går att köpa i en bokhandel, kan inte tänka mig att dom inte skulle kunna göra det i alla fall. Smidigast är väl att fråga efter böckerna direkt, så slipper du leta! :D

2011-03-03 @ 18:50:00
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!