En sista bra jobbdag innan två dagars ledighet

Haha, tanter är roliga ibland, eller folk överhuvetaget.

- Är ni klara? Kan jag ta bort era tallrikar?
- Ja, det är vi :) hih
- Vill ni ha något mer efter maten, dessert, kaffe?
- Nej vet du vad, kaffe.. det dricker jag hemma!

Man ba: Just
so you know.. I'm a servetris, not a mindreader :/

Jobbet idag var jätte ruligt :) Börja med en massa skitsnack med Natta, kortknäppning till bloggen och torr humor. Haha så jäkla roligt. Hon ba: kan ja inte få knäppa ett kort på dig som jag kan ha när du ringer? Så ser jag ut som en jävla bitch och pekar finger. Sen går hon upp till restaurangen och jag går ner till omklädningsrummet och två minuter senare ringer jag henne och det första hon ser är bilden när jag pekar fuck you till henne. Hon svara: "hahaha, du är fan dum i huvudet!" och lägger på :/ Svitcha om till jobbarkläder och drog på fejksmilet ;) Haha! Gick jätte bra i allafall. Slutade klockan två och då gick jag på stan med Fanny, Tobbe och hans flickvän + barn och syster + barn och garvade fan konstant i drygt två timmar. Vi gick först till leksaksaffären och köpte massa skojj och sen till H&M och kolla/köpte små söta barnkläder, roligare än vad man kan tro faktiskt! :D Sen gick jag tillbaka och åt lunch och varvade mellan att asgarva och somna i en timme typ, sen var det back to work igen. Gick fan på rutin idag, var så jävla trött, höll på att fråga om drickan skulle vara röd, medium eller well done.. ja då förstår ni. Men nu så är jag äntligen hemma och ska alldeles strax lägga mig i sängen och kolla de sista avsnitten av stylisterna, riktigt bra program som går på kanal5s webtv :) Fan vad jag ska sova ut imorgon, ska verkligen sova tills jag vaknar av mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!