fångad av en stormvind, natt och dag, här finns bara du och jag..

Nej jag har inte blivit ett Carola fan. Men känner på mig att jag kommer att få träffa en hel del idag. Hon har nämligen en "konstert" idag i Konsterthuset som börjar klockan 7. Så jag antar att vi både får en rush av människor både före och efter den. Hallelulja moment! Jag orkar verkligen inte jobba, jag är så sjuuuukt trött och har ont i hela ryggen. Men Fanny skulle vara ensam med en personal och det går inte för sig en kväll som denna och det är klart man ställer upp ju :) Ändå roligt att jobba med henne. Fan vad vi garva igår btw. Eller dagen var lite upp och ner, kändes som att folk inte var på sitt bästa humör men jag tyckte i allafall det var kul på jobbet igår :) Nu ska jag hoppa in i duschen med hopp om att bli en gnutta piggare. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!