framme på kungsholmen

Sådär ja, då var vi framme. Förutom att vi fick sämsta platsen ever på tåget så kom vi fram hela. Satt i bagagutrymmet, som apor i bur. Tog bussen till kungsholmen när vi kom fram så slängde vi bara av vårat bagage i lägenheten och traskade till Ica och gick och köpte mat. Nu har vi precis ätit och kollar på lite tv. Dricker vin och har det fint. Haha garvar fortfarande åt våran konversation för en halvtimme sen.

Kommenterar tv:en.

Jag - Ha-ha Patrik Isaksson.. lever han lixom?
Thilda - Haha nej... jäkla bög alltså ;)
Jag - Haha fast han e ju inte bög...
Thilda - Eh JO, det är han visst.
Jag - Hm, ja är fan helt säker på att han har fru och barn.. :P
Thilda - Men NEJ.. vi söker på det då.
Jag - Haha ah..
Thilda - Dör om du har rätt.... Du hade rätt, han har fru :S
Jag - Hahaha.. tänkte du på Peter Jöback?
Thilda - MEN JAAAA!
Jag - Ah, han är ju bög i allafall..
Thilda - Ajja, det är inte så lätt. Dom har ju samma förnamn i allafall :)
Jag - *kollar på henne länge*
Thilda - Vad????
Jag - Patrik och Peter? Tjaaa....
Thilda - *Spruuuutar typ ut drickan i munnen*
Vi - hahahahahaha

Ajja, över till vinglaset igen. Ska måla naglarna också. Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!