ha-ha

Hahaha. Nu DÖR jag. Ni vet den där engelska snyggingen of mine som jag brukar skriva om ibland. Han frågade nyss om han fick "bjuda ut" mig på dejt, haha. Alltså jag dör. Jag blir verkligen as glad osv. men hallå? Den dejten skulle inte kunna sluta mer än i katastrof. Okej, jag skulle förstå allt han sa men han skulle inte få ett enda svar tillbaka. Sitter fan och asgarvar nu och ser hur det skulle se ut framför mig. Gudars skymming. Jag är lixom för blyg för att ens gå ut på dejt med någon jag inte känner och så skulle jag gå med en som inte ens snacka svenska? Känns som ett riktigt magplask. Fan vad taskig jag känner mig, har inte ens svarat. Men vafan.. då lär jag har med mig en tolk...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vafan, tacka ja! :D

Frivillig tolk dessutom haha :P

Annars får du väl ha mig i telefonen!

2011-03-31 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!