he and i is something beautiful, but I let him go..

Hej på er :) Det har vart helt underbart att få vara ledig. Dagen började med ett långt samtal med min bästa Camilla. Pratade om allt mellan himmel och jord. Hon är så knäpp den fialottan alltså! Men det passar ju perfekt ihop med mig. Vi smed lite planer, lite att se fram emot :) Efter massa koppar kaffe och lite fix så gick jag ner till stan och kollade i lite secondhandaffärer och så kom Alexander dit. Han var inte den bästa stylisten, stod mest och skratta haha. Sen gick vi till mammas jobb, hon jobbar på särskola. Så satt där med henne och dom två barn som var där och spelade Uno. Jag tror fan aldrig jag garvat så mycke, så jäkla söta. Hade fan älskat att jobba med sånt där :) Sen slutade mamma och då gick vi först till H&M och kollade lite sen sa vi hejdå till Alexander och gick till mormor. Först fixade jag min poncho och sådär sen så åt vi middag. Trerätters. Mormors mat är den godaste som finns. På riktigt. Rullade där ifrån och nu är jag hemma. Ska faktiskt ta och lägga mig snart innan jag blir pigg igen. Just nu skulle jag kunna somna vilket sekund som helst, skönt. Imorgon är det back to normal igen, hard work work dvs. Vet inte, kanske blir kul? Ja, men vi ser på det som det, då blir det nog bättre än om jag tänker motsatsen iallafall :) Ska ju bli kul att få träffa mina kompisar lixom!! Vi hörs antagligen imorgon om det inte kommer upp något spontaninlägg runt midnatt, som vanligt ;) Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!