hey you

Ush vad trött jag är. Men inte så konstigt efter 8 timmar på stan. Dagen började med att Camilla först missade bussen och sen tåget, haha. Hade en känsla i magen att hon skulle försova sig, var nära på att ringa men gjorde det aldrig. Fanken då. Jag gick i allafall till jobbet och chilla medans she running late. Satt och snacka lite bara men sen tröttnade jag och gick till Lindex och när jag var klar där inne så kom Camilla :) Vi gick runt och runt och runt men jag tror fan affärerna hade det sämsta utbudet ever idag. Aldrig vart med om något liknande. Men jag hittade ändå lite smått och gott.

En grå rundad hatt.
Gult och silvrigt nagellack och det som gör färgerna matta.
Ett par vanliga svarta enkla leggins, spyr bokstavligt talat på lackleggins.
En poncho, som jag antingen kommer bära som en vanlig tröja eller över skinnjackan.
En locktång.
En perfym.
Ett grått maglinne.

Tror det var allt? Eller? Det visar sig. Hatten och linnet ser ni ju på bilden i förra inlägget och resten visas väl upp så småning om. Pallar inte visa det nu faktiskt, sjukt trött. Ska nog måla naglarna i silver nu tror jag. Inte för att jag orkar, bara för att jag är så sjukt nyfiken på hur det ser ut :)

Imorgon ska jag sova ut igen och sen ska jag leta efter en massa viktiga papper från Norge i både våran och mormors källare. Vilket kommer sluta med att jag river av mig håret. Har nämligen ca 10 kartonger fyllda med kläder där nere och eftersom jag är jag är papperna i någon av dom... kill me slowly... Så blir nog i allafall en kopp kaffe med bästa mormor imorgon och lite skitsnack också. Sen ska jag packa för på torsdag bär det av :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!