I may not be there yet, but I´m closer than I was yesterday

Hoppar upp ur sängen som vanligt! Inte pågrund av att jag är pigg utan snarare för att jag har ett alarm på min iphone som låter som det där ljudet hela sverige tjuter första måndagen varje månad. Jag vaknar alltså i stort sätt alltid upp med tanken "jahapp, då var det krig igen då!". Som tur är varar bara kriget tills min underbara morgonhumör har lämnat mig. Fast idag höll det bara i sig ett par minuter tills Andreas och fråga om vi skulle äta lunch (då blev jag gladis, även fast jag tacka nej). Hans kommentar på facebook några minuter senare löd "fan vad jag älskar ditt morgonhumör, huve!" jag bad om ursäkt men tänkte samtidigt "ja du hade en jäkla tur att väckarklockan hade väckt mig före du ringde.

Älskar i allafall att gå upp i normal tid och bälja kaffekopp efter kaffekopp, har suttit i ett par timmar nu och klockan är bara halv 1. Jag tänkte i allafall ställa mig framför Tv:en snart och springa en halvtimme eller två och sen hoppa in i duschen. Väntar på ett samtal från Camilla, vet inte riktigt hur planerna är för ikväll än. Men jag tar antagligen tåget från sala vid 21 tiden så hoppar hon på det så åker vi till Kolbäck (det är samma tåg, as skönt). Funderar på om jag ska köpa med mig en fet godispåse och en flarra vitt till oss också så vi kan ha riktigt mys med en massa prat. Jaja, träna var det ja. Hörs när vi hörs som jag brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!