I taxin, i trappen, i hissen, i hallen.. jag faller..

HejHej, jobbet gick bra igår. Dagen kändes lång, eller den var lång. Hade jätte kul i allafall, men dewt har jag ju alltid. Väldigt mycke folk. Men tog igenom mig lunchen utan några problem alls, sjukt skönt. Hatar när det typ händer en liten grej, typ reklmation (tex att köttet är för rött) och så gör det så att heeeela jävla station blir fuckad och efter. Att jag inte ställt mig och skrikit någonstans i ett hörn då är ett under haha. Och jag tror jag ska skaffa en liten burk här hemma där jag samlar telefonnummer jag får om dagarna på jobbet. Ifall jag inte skulle hitta min drömprins någon dag kan jag alltid dra en lapp där ifrån så blir ju i allafall den människan lycklig :) haha. Och igår blev jag utbjuden på min andra dejt från en gäst haha, jag dör. Man vill ju bara sjunka genom golvet. Vet fortfarande inte hur man tackar nej på ett snällt sätt haha. Igår hade jag pojkvän haha.

Efter jag jobbat klart väntade jag på grabbarna i köket till dom var klara med sitt och sen gick vi hem till Ante. Mötte upp Fanny på vägen och sen kom Sofie och Simon också. Vi chilla, drack lite, och snackade bara :) Om ni bara förstod hur bra dom är. Garvade sönder tusen gånger om som ni kanske förstår. Alltså det var allt från att Sofie (helt ärligt nu då) satt till namnet Erik som mellannamn till att Fanny inte kan äta korv ofentligt haha! Nej men dom är faktiskt underbara hela bunten :)

Klockan 02.14 tog jag bussen hem till Sala. Även fast jag gärna hade vart kvar så blev det bäst så. Ska ta 11 tåget till Vässan iallafall. Börjar halv 1.. kul. Nej. Slutar 21. Kul.. Nej! Men jag ska fan t igenom mig den här dagen med ett leénde, och jag måste säga det igen. Jag ÄR ledig en vecka från imorgon, wohooo :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!