I'm not heartbroken, I'm humiliated.

Kors i taket. Jag har blivit beroende av något nyttigt. Händer sånt? Inte mig. Men nu så, nu är jag besatt av varmt vatten och lite mjölk i. Är man knäpp då? Det är så sjukt gott. Har säkert druckit 3 liter idag haha. Skönt för halsen också, som bestämde sig för att vända på klacken och bli sämre idag.

Nu tänkte jag ta ett bad och göra lite tjejstuff medans filmen jag tankar ska bli klar. Takers heter den. En som tipsa om den och sa att den var lik men mycke bättre än the town och den filmen älskade ju jag :) "Godisförbudet" går bra än så länge, med det menas att jag inte ätit något idag. Och har inga abstinensbesvär än ;) Kan bero på att jag är proppmätt för tillfället men man kan glädjas åt stunden haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!