It´s funny how people that know least about you, always have the most to say.

Yes! Niklas vann Stylisterna. Visste det! Han var bäst och min favorit, så ska det va! hihi. Ah imorse då, tror ni inte det ringer någon från svenska ponnyförbundet blablabla och frågar efter Bengt igen. Och nu sa jag faktiskt till att det var någon som hade ringt typ 4 gånger och frågat efter någon Bengt och det finns ingen Bengt på det här nummret. Och hon lät hur chockad som helst och bad om ursäkt gånger tusen haha. Ja, jag hoppas det var sista gången någon ringer och väcker mig nu och frågar efter Bengt. Tänkte verkligen imorse "nej, det här är inte sant".

Till en helt annan sak då. Imorgon är det första April och vet ni vad det innebär? :D Uteserveringspremiär för fulla muggar. Dock ska det snöa imorgon men fan vad härligt ändå, då vet man att våren är påväg i allafall och sommaren inte allt för långt borta :) Börjar jobba 18 idag och slutar halv 10, känns liiiite ovärt att sitta och åka in till Västerås för 3,5 timmars jobb.. men men vad gör man inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!