jag flyger så högt men landar så dåligt, deckar i glädje, svävar på moln..

Lite små tröttis men det funkar. Solen lyser ju som vanligt (vågar man säga så?) nu om dagarna så det blir lite enklare att dra sig ur sängen. Jobb till tio ikväll, det ska nog gå bra. Det är melodifestivalen på tv ;) Haha såhär löd en konversation mellan mig och mamma förra lördagen,

Jag - Mamma är det melodifestivalen idag också? :D
Mamma - Eh.. ja, men Fanny du har väl ALDIRG kollar på det? :S
Jag - Haha nej, men alla andra gör så det är dött på jobbet..

Haha och nu visste hon inte att ja blogga om det så ble jag dagvild som vanligt.

Jag - Det är final i melodifestivalen idag va? ;D
Mamma - Ah, eh jo det kanske det är..
Jag - Eller är det fredag? :O
Mamma - Nej det är lördag och det är nog final. Men du kan ju inte kolla?
Jag - Nej, men alla andra kan... haha

Haha nej nu ska vi inte vara sånna :D Lunchen kommer säkert vara kaos, så har ett litet helvette att ta mig igenom. Men tur att jag tycker det är kul då. Det är en liten kick att klara dom där jäkla luncherna utan att bli hysteriskt galen och förvirrad haha :D Fanny är ledare idag också det blir sweeeet :) Är som alltid lite småstressad för ingenting just nu så ska hälla i mitt kaffe nu och sen ska jag hitta några kläder. Funderar starkt på skönkläder idag också! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!