jeffrey campbell, I'm in love with you


Jeffrey Campbell, från Henrykole.se, 1630:-

Åh, idag vaknade jag av ett sms från DHL där det stog att mina skor hade kommit fram och att jag kunde hämta dom. Min dag kunde inte börja bättre helt seriöst. Jag är kär, nykär, det pirrar i magen så fort jag kollar på dom. Alltså dom är så jävla vackra, man skulle kunna ha dom som blomvas, dom passar till allt.

Gick i allafall och hämtade dom och sen gick jag till mormor. Först så letade vi reda på dom där viktiga papperen som jag faktiskt hittade rätt snabt. Så det var ju bra. Sen eftersom jag fick ett par nya älsklingar nu tog jag faktiskt tummen ur arslet och slängde 8 par skor. Skor jag aldrig kunnat göra mig av med, men nu var tiden inne. Skönt. Sen åkte vi till affären och sen skjutsade hon hem mig. Nu tror jag att jag ska gå och sola. Men jag har fått för mig att jag fått cancer här i veckan så vet inte om jag vågar haha. Ja, jag ÄR sjuk. Nej men ska nog göra det. Sen ska jag hem, packa allt för imorgon. Ta ett bad. Måla mina naglar och bara göra mig fräsch inför helgen. Måste prova lite kläder också men jag köper nog det jag ska ha på mig i sthlm på fredag innan utgången. Blir bra det :) Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Catja

SNYGGA!

2011-03-17 @ 11:05:04
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!