lilla lady..

Så jävla lycklig. Känns som jag sprungit ett maraton och äntligen kommit i mål. Vilket innebär att jag tagit igenom mig den här helgen som jag aldrig trodde skulle ta slut och har nu en veckas ledighet framför mig.

Planerna är som så att imorgon, då ska fanny sova ut hur länge hon vill! Sen ska jag träna, känner att jag börjar bli bra nu. Rösten är lite pajj fortfarande men resten är helt okej. Sen tänkte bättre på brännan lite.

Tisdag är det Fanny och Camilla dag för hela slanten. En massa massa skitprat, onödig shopping och en lång lunch för att ta igen allt vi missat i varandras liv. Saknar henne som fan, saknar oss som fan. Vart tog tiden vägen och när blev vi vuxna och jobbade ihjäl oss helt plötsligt? haha :)

På onsdag ska jag antagligen fotograferas. Får berätta mer om det senare.

Torsdag åker jag till Sthlm med Thilda och har myskväll. Och på fredagen blir det shopping för fulla rullar gubbar! haha, fyfan vad jag ska unna mig äckligt mycke som jag vill ha :) Det kliar i fingrarna!


Jobbet idag har gått bra i allafall. Hyfsat lugn söndag. Men jag har gått runt som ett levande spöke. Sjukt trött nu alltså. Vet knappt vad jag heter förfan. Nu ska jag sitta här tills jag blir sömnig så ska jag kolla klart på Takers och kolla på Stylisterna. Och GossipGril :) Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!