Love is when you find someone who doesn´t meet any of your standards and yet, you still say, "finally, I´ve found the right one"

 

Jag är inte den mest ordningsamma i detta land, det kan jag erskänna. Men en sak jag oftast gör varje kväll för att underlätta för mig själv är att ta fram kläder jag ska ha på mig dagen efter. Annar har jag en förmåga att omvandla mitt rum till ett bombnedslag på två röda genom att riva ur hela garderoben i ren panik. Såhär tänkte jag i allafall se ut imorgon då det blir en runda på stan (i sala) med Alexander. Vi tänkte kolla runt lite affärer och luncha. Fårse om det blir någon film till kvällen eller ett glas vin med mamma. Dom tycker om varandra, särskilt när mamma tar ton i gabriellas sång. Då vet man att det är fest, haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!