måndag

Hej :) Jaha, då var denna dag kommen. Sista dagen på min lediga vecka. På ett sätt känns det skönt att komma tillbaka till alla rutiner och på ett sätt skulle jag bara vilja leva såhär "fri som en fågel" resten av mitt liv. Så det är lite blandade känslor som snurrar runt i magen just nu. Jag vet inte, det känns aldrig riktigt som man tar vara på den lediga tid man har, men ändå så har jag ju gjort det lixom. Jag jobbar i och försig bara imorgon sen är jag ledig onsdag och torsdag igen. Och samtidigt som jag går här hemma och "tar vara på min lediga tid" får jag på samma gång ångest över att jag inte går till jobbet och tjänar pengar. Ska det vara så svårt att unna sig lite fritid? Eller är det bara jag som tänker för mycke? Kanske.

Idag har jag iallafall sysslat med att "laga" mammas dator som tog ett bra jäkla tag. Men tror den mår bra nu. Bara det att allt är utdraget på brädden och det stör mig, men vafan. Får fixa sen. Efter det sprang jag i allafall en halvtimme på bandet, orka inte mer. Så tog jag en durre och åt lite frukost framför en film. Har halva kvar så tänkte kolla klart på den och sen börja städa lite här hemma. Eller lite, städa lägenheten åt mamma. Sen ska jag väl packa upp mina grejjor från sthlm också som jag inte pallat göra än. Och gå och handla kaffe så det finns till imorgonbitti. Och måla om mina naglar som ser förjävliga ut efter helgens bravader osv. Ja ni ser, jag har att göra. Vet inte  vart jag ville komma med detta inlägg, kände nog bara för att skriva av mig lite tror jag. Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!