Ni förstår inte hur lycklig jag är just nu :)

Glädjerus genom hela kroppen, fram och tillbaka, upp till månen, ner till kina och tillbaka. Har äntligen unnat mig mina älsklingskor som jag dregglat efter i ett par månader. Blev dock inte dom svarta utan "Lita taupe nude" istället, kände att det blir finare till våren. Och finns så mycke andra svarta skor man kan köpa + att det känns som att alla har dom redan :) Åh, my babies. Det tog ju emot lite att lägga ungefär 2 lax på ett par skor, men hur ofta gör man det då? Plus att jag är VÄRD dom efter allt slit på jobbet. Haha märker ni hur jag försöker försvara mig själv? Happens all the time. Men till och med mamma sa att det var okej efter mitt försvarstal så då ÄR det okej helt enkelt!


Från Henrykole.se 


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra val ;)

2011-03-14 @ 15:18:50
URL: http://leendas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!