Sometimes I wonder if love is worth fighting for, but then I see your face and I´m ready for war.

Undra om jag fick ihop 2 timmars sömn inatt? Knappt. Kunde inte somna och när jag väl gjorde det vaknade jag. Mycke som snurrar i mitt lilla huvud ibland. Jobb till 22 ikväll igen och tröttare människa får man leta efter. Men sen är jag ledig tisdag onsdag och jobbar bara kväll torsdag och fredag så antar att jag får kötta igenom den här dagen så gott jag kan och se fram emot resten av veckan. Gudars skymming. Sitter i allafall och dricker lite kaffe och har kollat på det näst sista avsnittet av stylisterna. Jag tror nog att jag vill att Nickas ska vinna, blir helt stressad av Karro, även fast hon också är duktig. Ajja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!