There is a difference between giving up, and knowing when you have hade enough..

Dagen i sig har väl iallafall vart helt okej. Jag har druckit kaffe i min egna takt och kollat på serier. Har hunnit med många också haha. Tusenbröder, Superstylisten Jonas, Ballar av stål, Gynekologen i Askim men fick avbryta mitt i allt serietittande och nu sitter jag och kollar på Sverige - Moldavien, dom lär ju vinna den här matchen för att ta sig till EM alltså. Men det står 2-0 nu så det ska nog bra hoppas vi på :) Min bror kommer i allafall snart hem och hämtar pengar av mig så ska han gå och köpa glass åt mig hihi, orkar inte ta mig utanför dörren. Jag har en bloggtorka som heter duga just nu och orkar inte mer än att skriva små randomtexter så det får duga. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!