vi fuckar up igen

Åh, älskar vädret. Yes! Det är såhär det ska vara, jämt. Jag har precis duschat och fixat mig och sitter och dricker kaffe just nu. Ska snart slänga på mig några kläder som är lätta att ta av och på för idag ska det shoppas. Vi ska chilla igenom hela stan. Inget kutande genom alla affärer har vi bestämt. Nej en softikerad shoppingrunda med en massa skitsnack och fikapauser. Åh, vet inte vad jag är mest glad över. Att lönen trillade in idag. Att jag ska få shoppa. Eller att jag och min bästa vän äntligen är lediga på samma dag och kan umgås bara vi vi vi i mer än en kvart. Skulle tippa på det sistnämnda men kombinationen slår ju allt!



Det där är bara lite nödvändigheter. Ja, det är nödväntigt! Men kan tänka mig att jag lär få skriva till en massa annat skit när denna dag är slut haha :) Men somsagt så måste jag spara pengar till shoppingen i sthlm också. Och utgångarna i helgen. Blir sthlm på fredag med thildus och vässan på lördag med cameltoe. Nu måste jag gå till tåget :) Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!