you´re the fuckin' best

Äntligen hemma. Men vet inte om jag är så glad för det, känns lixom mer värt att stanna över natten typ. Jobbar nämligen från lunch till 22 imorgon kväll också. Fun ha? Nja. Jobbet idag gick i allafall bra och det var roligt. Min ögonsten kom förbi och käkade (engelska killen) också så då blev kvällen ännu bättre, haha. Fanny sa: Du får alltid ta hand om dom för du får alltid as mycke dricks av han haha. Och ikväll när jag kom hem och kolla fejsbokken så hade han skickat ett mejl, så söt haha! Har inte svarat än för jag vet inte riktigt hur jag ska få fram allt jag vill skriva på engelska... omg haha! Vid nio ikväll var restaurangen tom, så jag och Fannsan blev klara micket fort med allting. Det sista jag gjorde var att stå i disken och fixa lite (ensam) och då släcker hon lampan i heeela restaurangen och jag skiter typ på mig samtidigt som jag sätter hjärtat i halsgropen och skriker rakt ut. Jag är så jävla mörkrädd.. och hon bara garva haha! Yeahyeah, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Tusenbröder och sen sova så man pallar med morgondagen. Jag har inget liv :/... Eller? Joda, men sjukt trött och sliten nu alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!