2 maj

Det är helt sjukt tycker jag, att det är Maj? Men det är ju ingenting att klaga på. När vi klev av bussen igår kände vi oss och såg verkligen ut som två luffare. Vi tog en buss hem och typ slängde oss in i duschen på en gång. Sen blev det mest tv-tittande och så prata vi såklart igenom helgen och allt som hände, att vi alltid har så jäkla kul och är med om så konstiga saker haha. Ah, vi satt i allafall och kolla på fenomen och sen pansionärsjävlar och sen kollade vi på heartbreakhotel, så jävla rolig film haha. Sen somnade vi gott kan jag säga :)

Camilla har precis gått till jobbet och jag sitter självklart och dricker kaffe. Som jag längtat. Det har lixom blivit vin till frukost i helgen. Haha roliga är att vi fick dricka av grabbarna så vi har säkert 5 liter vin i vårt kylskåp nu och 1 liter rosé och vi spyr så fort vi ser det. Uääk,nej tacka vet ja kaffe! Jag har springpass idag så jag jobbar till klockan två och sen så ska jag möta upp Camilla så ska vi fixa en massa saker. Och köpa hem lite nödvändigheter till lägenheten. Sen blir det jobb igen från halv 6 :) Fan vad ingenting känns jobbigt när man bor här. Ah, nej men jag lär skynda mig pytte :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!