babyboom

Kom inte längre ut än till balkogen denna kväll. Camilla ringde och kolla om jag skulle komma ner men jag var fortfarande så arg och ledsen kände att det var lika bra att spara pengarna till helgens bravader istället då humöret förhoppningsvis är en aning bättre. Cämel har fortfarande inte kommit hem och jag ska väl antagligen krypa ner under täcker och nanna kudde snart. Just nu ligger jag och tänker på hur sjukt många det är som är gravida och ska få barn. Alltså det är sjukt många, säkert 7-8 stycken som är på smällen. Och det är folk i min ålder? Lite yngre eller lite äldre. Och jag förstår bara inte hur detta kunde ske samtidigt. Det har lixom blivit så överdrivet många på sistonde så man funderar på om det har blivit en trend? Typ som att alla går med långklänning, så går alla med bulle i ugnen. Sen vet jag inte om jag ska få panik själv, över att man själv inte ens är i närheten av dom tankarna. Jag skulle fan inte ens ha tid med en katt? Men är ju självklart glad för dom som har små mirakel i maggen :) Ah, dom tankarna snurrar iallafall i mitt huvud och så sitter och jag och tippar för mig själv om vem som kommer härnäst. Ajja, nu blir det sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!