.



Hej :) Har jobbat och stått i så har inte skrivit nej. Haha igår gjorde jag och Cämel debut på icaettan (om man räknar från när vi flyttade hit) och det gick ju som det gick om man säger så haha. Vi kom verkligen inte på något som vi kunde äta när vi satt hemma och dega så vi bestämde oss helt enkelt för att gå dit med hopp om att se något lockande. Istället träffar vi på halva västerås. Och då menar jag det. Vi står och asgarvar åt något vi kom på, på vägen till Ica och en efter en kommer fram som vi känner. Och vi frågar "vad ska ni äta ikväll?" :) Och alla bara asgarvar och säger "haha alltså, ni två". Sen går det förbi en gubbe och säger "ja ni två ser ju inte ut att höra hemma på en mataffär" så vänder han på klacken och går. Vi ba, men what? Men sen kom vi på och det blev baguett med kycklingröra. Aaawsome :) När vi kommer hem har vi glömt att köpa purjulök så vi bestämde oss för att gå tillbaka dit och träffar på lika många igen typ. Är "ettan" samlingspunkten för alla som bor på gidde eller? Vi kommer i allafall fram till kassan med våran purjolök i högsta hugg och kassörskan kollar på oss som "men var inte ni virrpannorna som var här nyss?" och vi börjar asgarva. Sen går vi ut med den där purjon i handen och alla småler och garvar. Haha men värt att köpa en påse för en purjolök lixom? ;P Se hamnade vi i allafall i soffan med våra baugetter och sthlm-båstad. Sjukt rolig serie, har inte garvat så mycke på länge.

Idag var det jobb och det gick bra. Det var riktigt stressigt där ett tag. Det har vart lugnt nu en tid så det tog lite på krafterna faktiskt. Men det gick bra. Sen gick ledarna ner och hade möte med cheferna så fanny skojja till det lite och sa "ah men nu fanny är det du som har ansvaret!" för vi driver alltid om att jag "gillar" att göra ledargrejjer haha. Så hade fanny sagt det till dom i köket så kommer jag in där och ante säger "tjenare chiifen" och jag kollar runt omkring mig och ska kolla vem han pratar med. Haha så inne var jag i min "ledar-roll" ;) Sen går jag ut i restaurangen och möts av en flock människor som bara klampar in emot mig och jag backar typ samtdigt som jag säger; eh, hej hej, hur många är ni, eller vilka är ni, ehh?" Och dom ba "vi är från skattevärket, vi är från där, vi är från där och blablabla" och dom börjar fråga om det är jag som har ansvar för serveringen och skit och ja ba "va? nej, eller jo, eller nej va? nej, vänta :)" och kuutar in till Ante och pratar med nån nervös pipig röst om att han måste fixa det här nu och han hör inte vad jag säger för ja blir så till mig haha sen får jag iallafall ut att han måste hämta Linda. Gosh, vilken dag.

Efter jobbet så chilla jag lite med tobbe och fanny, keka lite mat och snacka. Sen kom Andreas och så cykla vi till clas ohlsson och köpte lås till min cykel. Så åker vi hem till mig och chillar så säger han att han ska fixa mitt lås. Joruu, beror ju på hur man ser på saken. När han suttit och pillat med det där i tio minuter säger han "du.. sök på google 'hur man tjuvöppnar kombinationslås från clas ohlssons" och ja ba.. DRIVER DU? Japp, så det låset är pajj nu i allafall så ja lär vi gå och köpa ett nytt imorgon, jävla stolpskott alltså haha. Nej, vi ska inte vara sånna. Jag hade faktiskt kunnat tänkt två steg längre och inte låtit han göra det ;) .. Du är bra ändå. Vafan nu har vi ju faktiskt lyckats träffas två gånger på en vecka, bra gjort!

Nu sitter jag och kollar på hockey och har allmänt astråkigt. Det står 6-2 till Sverige i allafall, och jag kunde väl egentligen inte bry mig mindre. Ska snart ta och sova för är skit trött. Är ensam hemma ikväll för millsen är hemma och hämtar saker och tvättar åt oss, as schysst :) Nu har jag skrvit mycke men det har vart så tyst här hemma och jag har inte haft någon att prata med så jag delar med mig av detta till er haha..

sovgottis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!