godmorgon

Hej :) Då var det söndag igen då. I fredags så var ju jag och camilla på stan och shoppa lite först, men jag höll i pengarna rätt bra. Det blev ett linne från monki och en jeansväst från solo. Och sen köpte jag födelsedagspresent till mamma som var en perfym. Åkte hem till Sala med halv 5 tåget och gick till mormor för att fira mammi. Var underbart att träffa dom igen. Sen åkte jag hem till Västerås med 8 bussen igen och gick till jobbet och fixa mig lite och strax efter det kom sofie. Så väntade vi på Fanny och Sarah som jobba och gick till Tabazco och satt oss på deras uteservering och drack rosé och bara snackade och garvade som aldrig förr HAAAA. hahah.. bara vi som förstår det "HAAA". Det gick jag och fanny och garvade åt heeela dagen igår. Sen åkte jag iallafall hem och drack massa vatten och somna så skönt.

Mådde faktiskt skitbra i lördags så det var inge problem att dra sig till jobbet. Men jag kan säga att jag har fått men av barnensdag. Åh, vad jag ogillar föräldrar som inte uppfostrar sina barn. Bara skriker och tjatar och springer runt. Spyr på det. Men jag höll humöret uppe och det gick faktiskt väldigt bra för mig tkr jag. Och på kvällen så var det lugnare så det var bara jag fanny och sofia då. Sen hjälpte jag Fanny att stänga lite och höll henne sällskap så tog vi sällsis hem. Och när ja kom hem la ja mig bara framför teven och sen somna jag.

Nu har jag precis fixat mig, eller ska måla på lite mascara och hitta kläder och sen ska jag väl bara chilla tills ja börjar. Slutar halv 5 idag, ska bli skönt. Camilla kommer hem idag också, vet inte när men jag saknar henne hihi :) Är sjukt sugen på spicy idag så kanske bli det till kvällsmat? Det tkr jag. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!