häng i vasa

Hallåja :) Haha när jag kom till jobbet idag kollade Sofia på mig lite wierd och sa "vad gör du här?". Ja jag jobbar sa jag. Men då har det tydligen blivit något missförstånd och dom hade flyttat mitt pass till kvällen vilket jag inte visste men det löste sig. Jag jobbade både lunch och kväll. Fick springpass så emellan passen mötte jag upp Camilla så satt vi oss i Vasaparken och solade och åt en glass medans hon väntade på sitt tåg hem till mammsen. Hon är sjuk så hon åkte dit idag för att bli lite omhändertagen :) Så alone again haha.. jaja bra att någon utnyttjar lägenheten iaf ;) Sen gick jag iallafall tillbaks till jobbet och det var så lugnt så vi skicka hem Tilde så jobbade bara jag och Fannsan :) Hade kul som vanligt! Slutade nio och nu sitter jag här hemma, sjukt trött. Ska nog lägga mig och kolla på någon film tror jag. Men Fanny kommer antagligen förbi lite senare och hämtar hennes cykel jag har cyklat runt på ett tag nu :) Imorgon är det jobbb igen så jag hoppas på lite sömn inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!