home is wherever im with you

 

Haha alltså första bilden andreas? hahaha.. Och Toms kommentar till andra bilden "jag sätter ett finger över halva linsens så blablalbla" kan inte skriva slutet av meningen men roligt var det och där av asgarvet som fångades på bild.

Jag har ju somsagt halvsvovit hela dagen så vet inte om jag är speciellt trött än eller om jag bara är sjukt sliten? Ledig imorgon igen och det är grymt skönt. Men vet inte om jag ska åka till Sala och Mammi imorgon när broshan åker hem från pappa och grilla med dom hemma på kvällen. Saknar någon famn att ligga i och ord och förklaringar från någon som verkligen förstår varför jag är nere när jag är det utan att jag ens behöver berätta det. Om sanningen ska fram så känner jag mig väldigt förvirrad och trasig för tillfället. Allt är så bra för det mesta men sanningen hinner så småning om ikapp än hur mycke man än försöker skjuta bort alla problem och sorger. Det är smällar man får ta när man ska försöka spela glad jämt och ständigt, det hugger en i ryggen tillslut när man minst anar det. Och man blir lika förvånad varje gång psyket ger upp för ett ögonblick och allt rasar. Men men :) Jorden gick inte under idag, så något att vara glad för det har man allt! ;P Ah somsagt, mammi imorgon eller på tisdag då jag är ledig ett par dagar så jag kan vara kvar lite längre, vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!