I really was too good for your ego..



Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Har haft superduper roligt med Sarah och Natta, har asgarvat igenom mig hela kvällen haha :) Men var väl sjukt övertrött eftersom jag inte kunde somna ensam igår kväll. Väntade iaf på jobbet tills Camilla slutade så gick vi hem tillsammans. Nu ska vi väl inte göra så mycke, lägga oss i soffan framför teven. Vi funderar på att ta ett glas vin faktiskt, det är vi värda. Imorgon är det jobb igen, men det ser jag fram emot. Och nu vet jag ungefär vad jag får tillbaka på skatten från Norge också, och det är aaaawsome. Thailand here I come! Men sovgott nu så hörs vi imorgon eller senare, ingen som vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!