I think I might take back all the nice things I said about you

Hej! Är sjukt irriterad, faktiskt bara förnamnet. Hoppas det går över under dagen. Sitter här och dricker lite kaffe och ska snart börja gå mot stan och jobbet. Jag har ångrat mig, tiden kan gå lite fortare nu, vill vara ledig och vill ha helg. Sitter här och oroar mig över lördag, då jorden går under. Jag tror nog inte på det men jag är så jävla rädd för att dö så jag blir rädd ändå. Kollade på någon film på Aftonbladet igår där den där gubben som påstår allt det här stod och snackade. Och tror ni inte jag börjar gråta? haha.. Camilla kommer hem senare och säger "jahapp, jorden ska gå under på lördag" och jag säger "jag vet, jag har redan gråtit över det" och hon börjar såklart skratta, förstårligt. Så igår kväll satt vi allafall och tänkte på vad vi skulle vilja hinna med innan lördag. Ush, tur att jag är ledig iallafall så jag slipper dö på jobbet. Det bästa med det här är väl att vi alla dör samtidigt kanske. Men ush, nej nu blir jag rädd igen haha. Nej ska klä på mig lite shoes och så, så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!