I will trust you like someone never lied to me before

Nu är jag happy :) Cameltoe är hemma hihi. Hon fick en bamsekram när hon kom hem. Vi la oss typ nästan på en gång och kollade på wallander och sen somnade vi bredvid varandra och vakna någon timme senare haha. Sen lagade vi mat, fyfan vad gott det var. Jag sa till Camilla att "den värsta känslan jag vet är att vara mätt, men fan vad jag längtar tills jag är det" Hon "har du inte ätit något här hemma?" Jag "haha nej :(" så hon tog över matlagningen så det skulle bli ätbart tror jag haha. Sen gick vi till affären, alltså vi har fan alltid askul där, vet inte vad det är som får oss att asgarva varje gång vi går in där. Nu ligger vi och kollar på tv och äter lite godis, känns inte som vi kommer somna på ett tag. Jobb för oss båda imorgon iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!