I'm not a backup plan and definitely not a second choice.

Hej hej, hemsk mycke hej :) HEJ HEJ! Haha.. fyfan vad dryg :) Nej men hej ;) Kom hem från jobbet för ett litet tag sen. Men min dag har sätt ut som så att när jag slutade runt två tiden så gick jag till camillas jobb för att möta upp henne så gick vi till tele2 för att kolla vad det var för fel på min bebisajfån eftersom inte internet fungerat på ungefär en måndag eller två. Han startade om mobilen och det funkade och därmed gick jag där ifrån dumförklarad, alltid lika kul :) Ajja, nu fungerar det i allafall. Sen gick vi till affären och köpte diskmedel och duschprylar och sen gick vi en prommis hem till oss. Camilla mår inte så bra så hon slängde sig i soffan på en gång så jag tog på mig att diska, första diskningen, kändes bra! haha ;) Och så var jag så sömnig så jag började städa lite istället för att somna i soffan. Vid halv 5 powerwalka jag till jobbet och sen åt jag kycklingsallad till lunch /middag. Alltså jag har gått 4 promenadet fram och tillbaka från jobbet idag, det är ju skitbra :) Kommer ju bli så varje dag jag har springpass och det är rätt ofta. Det var jag och Sarah ikväll, jätte länge sen jag träffa henne kändes det som så det var jätte kul. Och vi bestämde att runt halv tio, tio imorgombitti så ska vi ta en powerwalk. Mycke roligare att gå ut och gå med sällskap och nu är vi ju typ grannisar så det är aaawsome :) Nu ska vi snart kolla på Superstylisten Jonas och bara ta det chill. Ledig imorgon så det är skönt :)


Bjuder på en dyngbild på mig och snygg-johan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!