love those days I smile



Sådärja, sådärja! Nu har vi tagit varsin durre och cämeltoe håller på att laga mat till oss. Det blir nudlar och tonfisk, glamoröst och näringsrikt. Just nu lever vi på typ ingenting kan jag säga. Otroligt skönt att lönen dimper ner på fredag ska jag säga er. Och idag har jag fått/köpt ett par nya skor. Det var såhär att Fanny klicka hem ett par från modekungen för ett tag sen men nu när hon fick dom så kände hon inte riktigt att det var hennes stil men det är ett par riktiga fahlsan skor så jag är skitaglad :D Kan visa dom senare. Nu ska vi äta och sen bär det av hem till Gustav för hockey och lite vin och sen funderar vi på att dra ett varv på billan :) Får la se! Hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!