she could talk about him all day, but when he´s actually around she´s speechless..

Men hej :) Skönt, mår bra idag också. Sen ett par veckor tillbaka har jag trott att jag fått tillbaka min förmåga att vara bakis men det visade sig vara en illusion. Skönt. Nu sitter jag här och dricker vatten istället för kaffe för att mjölken är slut, får dricka på jobbet istället :) Jobbar till halv 5 idag, Sofie jobbar också och Fanny :)

Igår då :) Lunchen var sjukt dryg faktiskt, såg inte ljuset i tunneln om man säger så. Men den tog tillsist slut haha. Kvällen var dock sjuuuukt rolig. Men det är bara för att det var så bra stämmning och alla hade kul tillsammans. Haha roligt var nog när tobbe blev nersprutad med vatten :) Ah! Haha.. Jag vann tävlingen igår också, samma tävling som sist när jag vann presentkort. Fast nu vann jag en skumpa. Efter jobbet så fixade vi oss lite, jag, Sofie och Sarah och sen gick vi till Tabazco först och tog ett par glas och efter det gick vi bmb faktiskt. Höll oss på stammisställena eftersom jag går legglös för tillfället, det lär jag ju fixa alltså. Väl inne på bmb träffade man ju en massa folk, så dansa vi lite också innan det var dax för hemgång och då cyklade jag och Sarah hem tillsammans och jag somna nog rätt fort. Nu måste jag firra till mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!