sooner when it seems life turns around :)

Hello :) Nu är jag i Sala, åkte hit efter jobbet. Som förövrigt gick finfint. När jag kom till Sala åkte jag hem till Ida som har kommit hem från Asien efter två månader och så fyllde hon dessutom år :) Men var trött så blev inte så långvarit, vi kanske ses imorgon igen :) Har bara chillat ikväll, kollat tv och ätit mat, haha det var ju ett tag sen. Nu tänkte jag lägga mig och kolla på film om jag kan fokusera på den för mina  tankar är någon helt annan stans just nu, hihi.

Förresten, måste bara dela med mig av dagens roligaste. Min bror frågade om räkorna i skagenröran var skalade. Man ba, Ah, eller? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!