This morning I woke up and erase everything that has to do with you and it was a relief

Hej! Jobbet gick bra. Det var jag och Fanny och det var stendött så vi snacka mest. Förresten idag när jag och mills kom hem från jobbet så gick vi ut på balkongen och sola ett tag så är det 7 stycken snyggingar som står precis utanför våran balkong och spelar fotboll i bara överkroppar, så vi dreggla lite där tills jag åkte tillbaka till jobbet om man säger så ;) Men det är nice med nice grannar lixom haha. Nu ska vi chillidilla i soffan. Imorgon blir det upp tidigt för att ta vara på alla soltimmar. Har inget jag kan dela med mig av för tillfället så vi hörs helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!