.



Heeeeej :) Nu är jag hemma från jobbet iallafall, eller har väl vart det ett tag. Det var jag Fanny och Sofie ikväll, var rätt sliten till en början men vi hade så kul så fick lite energi tillslut :) Imorgon får vi lön, det ska bli så jäkla skönt. Har fan inte ätit riktig mat på jag vet inte hur länge som helst haha. Så det fösta jag och Camilla ska göra imorgon är att äta någonting på stan, haha. Sen blir det lite shopping och sådär men jag ska mest hitta födelsedagspresenter till min mamma som fyller år imorgon :) Sen åker jag hem till Sala imorgon och äter middag hos mormor med henne mamma och broshan, saknar dom som fan. Saknar min mormor hur mycke som helst, vi som brukar träffas fler gånger i veckan lixom :( Ska krama sönder henne! Sen åker jag till baka till Västerås runt nio och möter upp Sofie och sen Sarah och hoppas på Fanny också så ska vi bara ut och ta en drink högst två och bara umgås :) Ska bli jätte trevligt. Men somsagt det blir låååångt ifrån all in för på lördag är det barnens dag och jensens kommer förvandlas till ett dagis. Skulle aldrig förlåta mig själv om jag var sliten en dag som den. Nu tänkte jag faktiskt fixa och trixa lite. Saknar mitt badkar så enormt mycke men det får gå ändå. Tänkte måla naglar, färga ögonbryn, smörja in mig lite osv så man är fräsh till helgen. Känns som det var ett tag sen jag tog hand om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!