you´re not worth a shit..

Chill dag. Humöret vände påväg till jobbet, skönt. När ja kom till jobbet möttes jag av både Sofie och Sarah och det gjorde ju allt ännu bättre :) Det första jag gjorde var att skrämma upp Sofie om att jorden går under på lördag så det gick ju hon och småtjata om stup i kvarten haha, vi är nog lite lika när det gäller såntdär, kanske lite därför jag såg till att hon skulle få reda på det också så att jag slapp gå runt och vara rädd i min ensamhet haha. Vi alla slutade runt halv 4 så då gick hon jag och sarah till espressohouse och tog varsin kaffe och snackade i ett par timmar och efter det gick vi runt lite på stan och jag fick faktiskt med mig en svart långklänning hem, tro det eller ej. Jag i klänning är lixom som.. ja jag kommer inte ens på något. Men det blir nog fint :) Drog mig hem runt 7 snåret och nu sitter jag här arg, ledsen och irriterad efter ett telefonsamtal. Alltså, vuxna jävla människa, jag blir så jävla besviken och arg så jag finner inte ord för det. Försvin bara. Men jag ska lösa det här, jag ska se till att dom jag älskar ska må bra, vare sig det går till på fel sätt eller inte! Nu sitter jag iallafall i soffan och kollar på tv, skönt, är rätt trött. Har känt mig trött varje dag för länge nu, men det är väl antagligen för att jag inte somnar om nätterna. Antingen fastnar min rumpa här i soffan eller så kanske jag åker ner till Pitchers och möter upp Camilla och hennes jobbarkompisar, fårse helt enkelt. Åh träffade min damisbebis idag också när vi satt och fika, vi ska antagligen ses på fredag för en drink eller två, det ser jag fram emot iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!