you can´t make a mistake twice, the second time you make it, it´s no longer a mistake, it´s a choice

Jaha då var det söndag ännu en gång. Har vart skönt med en ledig helg iallafall :) Vakna typ runt två idag så har sovit ut ordentligt iallafall. Drack lite kaffe och sen satte jag igång och storstäda hela lägenheten, gjorde allt man kan tänka sig, damsuga till och med balkongen så den blev fräsch haha. Nu är det iallafall rent och luktar gott! Sen kom Fanny och hämtade mig så åkte vi till Sofie och drack kaffe och sen åkte vi ner till kajens café och åt mat och bara satt och prata. Sen drog jag och Fanny till jobbet och hämtade lite saker och hämta upp Ante som sluta jobba så fick jag skjuts hem och nu sitter jag har i soffan med cämel och kollar på lite tv och chillar. Är hur pigg som helst så kommer aldrig somna i natt känns det som. Skulle behöva springa milen för att varva ner typ. Imorgon är det iallafall dax för jobb igen, springpass.. hallelujah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!