You think you've ruined my life while I just sit back and watch how you destroy your own..

Godmorning everyone! Satan vad skönt det var att sova i min säng, har saknat den som fan. Det finns verkligen ingen skönare säng än den. Igår innan jag la mig kollade jag på Limitless, sjukt bra film, rekomenderar verkligen den! Men det var ju inte bara filmen som höll mig vaken igår, men tillslut somnade jag med ett leénde på läpparna och vakna på samma sätt eftersom mobilen plinga till runt halv 12 haha. Nu sitter jag och dricker kaffe och försöker vara shoppingcoach genom sms, vet inte om det fungerar, det återstår att se. Nu sitter jag här med världens magvärk, är nämligen sjukt nervös för jag ska till doktorn halv 3. Jag hatar sjukhus. Jag hatar att ta reda på vad som är fel och vad som inte är fel. Jag vill inte ha det på papper, jag är heldre ovetande. Det kommer fan stå "Vad var det jag sa?" på min gravsten. För alla dom gånger jag trott att jag varit dödssjuk haha. Ska också kolla upp det här med sleepingpills och kolla om dom vet varför jag kan jobba i två dagar och göra allt och ingenting på absolut ingen sömn alls och sen när jag ska sova tredje natten somnar jag inte förräns klockan halv 4 iallafall? Det om något är sjukt. Ah så nu sitter jag här och sådär nervöst dampar upp och ner med foten, ni vet..  Nej ush nu tänker vi på något roligare. Ida försöker dra med mig ut på krogen i västerås idag men jag tror faktiskt inte det blir så. För det första har jag inte jätte mycke pengar kvar att leva för och sen så är det så skönt att bo här hos mamma nu när jag är ledig, har glömt bort hur gott det är med mat så börjar vänja mig med det här nu ;) Sen har jag saknat mammi så mycke så vill träffa henne lite mer. En sak som dock suger getballe var att mormor åkte idag till något stället, vet inte vart och är borta till söndag :( Så hann bara säga hej och hejdå till henne igår och jag börja typ gråta då för jag saknar henne så mycke så tajmar jag in precis när hon ska åka bort, jäkla skit! Ahjja, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!