the worst thing is not to forgive, It´s forget..

Fyfan alltså.. jag har nog haft min värsta mardröm i hela mitt liv imorse. Den var så jävla hemsk. Började med att jag gick in på toaletten så hade någon skrivit ett meddelande på papperet typ "jag ser dig" så började kolla runt och då står den där the grudge psyket, vi vet tjejjen, bakom mitt drapperi i duschen och så tappar jag min iphone där inne och springer ut ur lägenheten så håller i allafall min kompis Lisa på att flytta in i den bredvid. Och så går jag in i min lägenhet igen och så sitter det en lapp på kylskåpet med ett nummer och "ring gärna" och så vaknar jag av väckarklockan helt livärdd och gråter men fattar nog inte att jag drömmer för jag trycker på snooze och så börjar drömmen om igen och så vaknar jag av väckarklockan igen livrädd och nu har jag gått upp för jag vågar inte somna om. Kommer vara livrädd inatt när jag ska sova :/

Igår då. Så kom Damberg, Norde och Klas och hämtade mig så hämtade vi upp willy och sen drog vi till norde ett tag innan det blev en tarre till Emil som hade party fast han själv var på firmafest haha. Men han kom senare. Och så var biffen och alla dom där, som jag saknat som grabbarna alltså. Men runt tio så åkte jag därifrån så träffa jag A och kollade lite på film osv. tills vi somnade och nu ska jag alldeles strax till jobbet. Väldigt skönt att må bra idag! Och alla tjejjorna jobbar idag så det blir nog kul :D Fårse vad som händer ikväll, det ryktades om ett glas eller två efter jobbet men vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!