Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn..

3 timmars sömn, yeeey :) As happy as I can be.. not. Jag ska i allafalla bara jobba till tre så det kvittar väl kanske. Dock ingen lust. Jag har saker att se fram emot men gud vad dom känns långt borta nu. Först är det nästan en månad med hårt slit men sen så, sen är det midsommar och då ska jag äntligen få pusta ut i tre dagar i rad.. Ja, det är lycka. Ska få träffa släkten och få andas lite luft från stockholmsskärgård. Det är nog precis vad jag behöver. Mamma och dom åker till Lysekil på onsdag.. min himmel. Mitt allt. Stället där jag hela livet har fått komma till och bara andas några veckor om året och det vrider sig i magen när jag tänker på att det inte kommer bli så denna sommar. Men jag hoppas så innerligt att jag får semester sista veckan i juli så jag kan åka dit och fira min födelsedag och umgås med dom andra.

  
från förra sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!