yes I'm a bitch, just not yours..

Njuter fortfarande av att vara hemma hos mammsen, men imorgon blir det hemfärd tror jag. Dels för att jag inte pallar åka tåg till jobbet på lördag och dels för att det finns en del där hemma som får mig att vilja åka hem :) hihi. Snart kommer Ida över hit, då ska hon få berätta allt hyss hon gjort borta i Australien och vad som händer nu osv. men hon flyttar väl tillbaka till Oslo vilken dag som helst, det är lite tråkigt. Idag har jag druckit kaffe och stekt i solen, rätt skönt med ledighet, skulle kunna vänja mig med det här. Ikväll står det grillning på schemat igen, gottgott :) I helgen blir det jobb jobb jobb men ska också klämma in en filmkväll och ett glas eller två med Damberg :) Blir fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!