YOU FIGHT LIKE A MARRIED COUPLE, YOU TALK LIKE BEST FRIENDS, YOU FLIRT LIKE FIRST LOVES, AND PROTECT EACH OTHER LIKE BROTHER AND SISTER, OBVIOUSLY ITS MEANT TO BE...

Tja :) Då ligger man i sängas igen, dagarna går fort. Men jag hinner mer mycke också :) Först och främst har jag vart på jobbet, som vanligt.. men jobbade bara till klockan tre så känns onödigt att klaga. Sen kom Fanny till jobbet och så gick vi runt på stan och kolla lite kläder, men jag klämde bara på lite saker, känner att jag vill hålla i pengarna denna månad. Fick dock med mig ett orange nagellack och ett vitt linne hem men det gick på 60kr allt som allt så det räknas inte. Sen kom iallafall Sofie ner och så gick vi till Espresso House för en latte och och lite mat i magen. Satt och prata om allt mellan himmel och jord i någon timme sådär. Efter det gick jag till solstudion och mötte camilla för att bättra på brännan lite vilket var väldigt skönt. Efter det gick vi hem och städade och rensa garderob och insåg att vi bör tvätta nyss, så kanske imorgon? Sen blev det iallafall en runda till affären för att köpa lite mat till kvällen som bestod av yogurt och macka, vi kan vi haha. Sen har vi faktistk bara chillar i soffan framför teven. Nu ska jag försöka sova för har inte somnat innan tre nu dom dagarna jag vart ensam, förstår inte varför men det är väl inte min grejj att sova ensam helt enkelt. Imorgon jobbar jag igen, tagit extrapass både imorgon och på onsdag som jag har lite småångest över för tillfället, känns väl dock bättre när lönen trillar in i juni. Nej sova var det ja, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!