You will never get the chance to leave me again, never ..

Hey you :) Nu är man lite mör i kroppen. Igår var det ju somsagt jobb till 22.30 och så kom Sarah ner till jobbet i lagom tid tills jag slutade jobba. Jag fixade till mig lite sen så gick vi till Tabazco och drack deras nya (asgoda) rosévin, magiskt. Satt där och snackade på deras uteservering tills dom stängde. Sen gick vi in och ut på Pluto, inge vidare party där så vi gick till gamla vanliga bmb som aldrig gör en besviken vare sig det är mycke folk eller inte. Igår var dock folket trötta, inte så många ute vad jag minns i allafall. Men träffade i allafall på en hel del trevliga människor :)

Imorse var det ju lite knivigt att ta sig upp ur sängen om man säger så. Men jag och Cämel kom tillslut iväg till våra jobb. Vi lämnade Adam hemma men han har nog haft det bra tror jag :) Jobbet gick jätte bra och hade jättekul, asgarvat med Sofie som vanligt haha. Men ush vad ont i fötterna jag hade dom sista timmarna, så ont så jag mådde illa typ. Sen kastade jag lite smarties på Björn och det slutade med att han spruta ner mitt ansikte med disk-slangen, thääänks män. Cykla iaf hem efter jobbet och så hade jag mills och Adam filmkväll :) Nu ska jag faktiskt försöka sova, om det går... Imorgon har jag sovmorgon och sen ska jag träffa en viss person :) olalla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!