Något att tänka på!

Jag var glad tills jag blev irriterad. En sak som stör mig så otroligt mycke är svaga människor, människor som vänder kappan efter vinden och faller för grupptryck, går den väg folk redan jag trampat ner. Gör allt för att tillhöra någon slags grupp av någon slag. Ensamma människor som gör allt för att ha en vän för dagen genom att ändra sina åsikter och värderingar för tillfället, så man har något gemensamt med någon för tillfället. Jag är inte sån. Det kan tänkas att det är jävligt ensamt ibland när det är du mot världen men å andra sidan hade det kännts ännu värre att slicka någons röv upp och ner. Det finns för många människor i min omgivning, iallafall alldeles för nära, som jag ser byta fasad tio gånger om dagen. Är "Pelle" i samma rum, ja då är man inte ens värd ett hej och är "Klara" i samma rum då är det helt plötsligt okej med frågor som "Hur mår du? Är allt bra hemma? Är ni tillsammans nu?". Vem fa-an tycker det är okej att täta sig friheten att luska efter svar på sådana frågor pågrund av att sitt eget ego behövde en liten push och att det man önska var att svaren var negativa, att man mådde sämst, hemmet var kaos och nej, han knulla någon annan igår. Fuck you! Försvinn, vill inte beblanda mig med sånna människor. Om ni som är gjorda av samma skrot och korn mår bättre av falsk sällskap och någon att snacka skit med så visst, men kom ihåg att du är samtalsämnet när just du inte är på plats!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!