Solen lyser, känns som en bra dag!

Sådär då! Behövde få ur mig lite skit så den positiva sidan kunde få glänsa lite också. Hur som helst så blev det en riktigt bra dag i måndags, som jag trodde. Jobbet fick förvånansvärt, och resten av dagen bestod av mys och filmtittande. En massa skratt och ett leende på läpparna. Igår så åkte vi till Ikea och köpte lakan osv. 2000kr, för lite skit på Ikea? Ja, men det behövdes hur som helst. Vi kom hem runt 8 snåret och var vrålhungriga så vi gjorde tacos och slog på en film, mysig tisdag också. Nu ska jag fixa till mig lite och klockan 12 så ska jag luncha med tjejerna :) Inte så ofta våra scheman går ihop, men idag så :) Sen kanske jag åker hem till mammsen senare, eller så blir jag kvar? Vi får se helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!