when we first met, I had no idea you would be so important to me!



Godmorgon! Det snöade igår och det ligger kvar idag, lite iallafall? Hoppas av hela mitt hjärta att det blir metervis med snö innom kort så vissa får ett större leénde på läpparna. Snowboard hit och snowboard dit, det är vikta grejer! Ska inte ropa hej än, men idag känns det som en lite bättre dag. Är dock sjukt trött, efter ett långt samtal på nästan ett par timmar var jag klarvaken runt halv 1 och slog på filmen "The Help" som ni förövrigt måste se, man får en klump i magen och en riktig tankeställare över vad det finns för människor på denna jord. Ah och sen slog jag av den efter halva men låg ändå och vred på mig av rastlöshet. Det blir antingen tåg eller buss klockan tio, bestämmer på vägen vilken det blir. Tåg tror jag :) Fårse om det blir lite vinterjackstittande med Michael senare idag eller om jag hitt på något annat, haha.. Hitt.. fult ord, men roligt att säga. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!