Yes, I've changed. Pain does that to people.

Hej :) Long time no seen. Allt är dock i sin ordning och det är inga större förändringar. Skulle väl vara sällskapet då. Trivs med livet på många sätt just nu men det finns fortfarande stora betydelsefulla saker i mitt liv som behöver ändras på, så jag själv trivs med min egen vardag, för just nu, så gör jag inte riktigt det på alla plan. Men det är bara jag som kan bestämma hur långt eller kort jag vill komma så det är bara att sätta igång och förändra. Det jag har lärt mig väldigt mycke om som här tre sista månaderna att man ska ta hand om sig själv i första hand, tänker du på dig själv och vad du mår bra av löser det sig oftast för alla andra också, om dom tänker på samma sätt dvs. Jag älskar människor som får mig att tänka ett annat tankesätt och jag mår bra av det! Det är nyttigt att se på saker med andra ögon ibland, annars blir slutet alltid detsamma. Just nu sitter jag iallafall på jobbet och väntar på att Sofie ska sluta så blir det en sväng på stan innan jag ska tillbaka för kvällspasset, och jag är redan trött... Längtar hem till Sala och mamma jätte mycke också men det är så mycke som håller mig kvar här just nu. Även fast jag har tappat tryggheten totalt och lever i min egna värld lite då och då så mår jag ändå bra av att jag inte vet vad som händer imorgon, men det är på gott och ont. Ibland försvinner jag, i timmar, och människor frågar vad jag tänker på. Men jag minns aldrig, det är säkert inget vettigt heller, det är bara saker som behövs gå igenom, ta sig igenom och gå vidare. Jag är bra på det, jag har förlåtit och gått vidare hela mitt liv. Men som sagt, tänka på sig själv lite mer är mitt mål. Att inte förlora mig själv för att jag tänker för mycke på något/någon annan. Jag vet inte vart jag ville komma med dethär inlägget, behövde nog bara skriva av mig lite.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!