Every second you spend angry or upset, is a second of happiness you can never get back.

Torsdag. Det tar emot litegranna att åka från Sala idag faktiskt. Jag blir så bortskämd här hemma. Så har jag ju dom bästa i hela världen hos mig hela tiden. Igår så blev vi bjudna hem till mormor på middag där det blev köttsoppa och pannkakstårta. Broshan tycker att jag kan komma hem lite oftare för middagsmenyn blir tydligen godare när jag är på besök haha. Jag har verkligen bara myst dom här dagarna och tagit hand om mig själv. Sen igårkväll så började jag packa ner min garderob, självklart bara höst och lite vinterkläder. Men det är 3 stora resväskor så jag är evigt tacksam över att M kommer och hämtar mig senare idag. Jag måste fan flytta mint 5 gånger per år, känns det som iallafall. Nu sitter jag här och dricker kaffe och funderar på om jag ska släpa med mig mitt löpband till Västerås också haha.. det skulle vara så skönt att ha där hemma. Kanske inte ens går in i bilen så det får bli en senare tanke.



Lär väl köra en obligatorisk webcam bild hemma hos mammsen, nyvken som få...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!