hade dödat för en cigg i höstsolen

Ja, lite så känns det idag. Men just idag har jag också vart rökfri i 2 månader och en vecka, haha. Ja, jag håller räkningen?! Det går inte att tänka på något annat när jag vaknar upp på onsdagar, så riktigt fri, det känner jag mig väl inte än. Men satan vad stolt jag är över mig sälv. Efter 5 år som rökare förstår nog inte en enda själ som aldrig vart beroende hur jävla svårt det är.

Nu ska jag i allafall dricka upp kaffet och sådär innan jag cyklar till jobbet. Fan vilket härligt väder vi har haft i några dagar nu. Synd att alla uteserveringar är borta nu, dom hade kunnat stanna kvar ett tag till.




Kommentarer
Postat av: malin;D

slutade också röka för en vecka och 3 dagar sen efter 5 år som rökare :) känner för att skjuta någon vareenda dag haha. tänkte hursomhelst bara säga att jag rådiggar din blogg, skitball e du! :)

2011-10-05 @ 12:54:26
Postat av: fanny

Ja, det ville jag också i början! Men nu är det bara sig själv man blir irriterad på när man blir sugen.. Åh, vad snäll du är, tack så jätte mycke! har du blogg? Lycka till med (icke)rökningen :)

2011-10-05 @ 16:03:50
URL: http://fahlsan.blogg.se/
Postat av: *

Shit. Du verkar kopiera Natti rakt av. :-)



/Linda, ellinor & Jonna.

2011-10-05 @ 21:31:15
Postat av: fanny

Fan vad fint tjejer, välkommna! Vet inte vad ni syftar på men så får ni gärna tycka att det verkar :) Hälsa Oslo!

2011-10-06 @ 13:18:48
URL: http://fahlsan.blogg.se/
Postat av: malin;D

haha, ja det blir bättre med tiden :) varsågod, nä det har jag inte tyväääääärr (: haha tack detsamma! :)

2011-10-07 @ 15:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!